Finn forhandler

Prøvekjøring

Få tilbud

Bestill service

Disse stedene er utsatt – slik kan du beskytte dem

Disse stedene er utsatt – slik kan du beskytte dem

– Generell bildekor er det vi primært driver med, men utover det har vi daglig dialog med forskjellige forhandlere som trenger innstegsbeskyttelse, steinsprutbeskyttelse, helfoliering av biler og kunderelatert dekor, innleder Bengtson.

Spesialtilpasset beskyttelse

For én ting er dekor, en helt annen er beskyttelse. På spørsmål om hva han selv som et minimum gjør ved anskaffelse av en ny varebil, kommer svaret raskt.

– Ekstra beskyttelse på utsatte steinsprutsoner, i tillegg er innstegsbeskyttelse absolutt å anbefale, sier Bengtson.

Områder som typisk er utsatt for steinsprut er gjerne rundt hjulbuer og i frontpartiet. På større varebiler er gjerne lykter, rute og området over frontruta sårbare steder. Men det finnes ikke én fasit her. Bilens utforming har svært mye å si, og hver modell trenger spesialtilpasninger. Eksempelvis anbefaler Bengtson ekstra steinsprutbeskyttelse på panseret på en Vito, og i området over frontruten på en Sprinter.

For å gjøre det enklere for kundene å velge, setter Visuelt sammen spesialpakker for hele porteføljen til Mercedes-Benz.

– Vi skisserer opp et opplegg for hver modell, slik at det blir enkelt å velge en skreddersydd pakke som beskytter bilen best mulig, forklarer Bengtson.

– Da får kundene et fiks ferdig produkt når de triller ut fra Bertel O. Steen. Den ekstra kostnaden kan tas med inn i kjøpesummen eller leasingen, det må være en fordel, legger han til.

Beskyttelse av lakk

Om man har behov for å beskytte lakken mot fysisk slitasje er helfoliering et produkt Bengtson mener er en veldig god investering. Kanskje spesielt for de som leaser bil.

– Da er det en fordel å levere bilen tilbake forholdsvis hel. Det blir lettere å få solgt den videre for de som tar den imot, sier han.

– Vi fjernet folie på en av våre biler nylig, en 2011-modell. Lakken var helt strøken under, eksemplifiserer han.

Tradisjonell helfoliering beskytter ikke mot steinsprut, større riper og bulker, men du får beskyttelse mot kvister og annet som subber borti bilen din. Skal du ha full beskyttelse mot større ytre slitasje og steinsprut må du over på en tykkere folie. Det er mer kostbart, men full beskyttelse kan i gitte tilfeller være en fornuftig investering.

– Vi benytter noe som heter Xpel, et av de ledende merkene, og der har du igjen en garanti på ti år. Den gulner ikke, er enkel å fjerne og er selvreparerende. Den er veldig fin, roser Bengtson.

Eksperter på refleksdekor

Visuelt har vært konsernleverandør av foliering til Bertel O. Steen i 18 år. Flere ganger ukentlig tropper mannskap fra Visuelt opp på Lørenskog.  Her dekoreres alt fra demobiler til kundebiler, med stor ekspertise og faglige kunnskaper på refleksdekor. Én dag i uken er de på Werk Lørenskog og dekorerer utrykningskjøretøy.

Disse stedene er utsatt – slik kan du beskytte dem

Disse stedene er utsatt – slik kan du beskytte dem

Visuelt AS er eksperter på foliering av biler. Daglig leder Trond Ivar Bengtson gir deg gode råd om hva du bør tenke på for å beskytte sårbare steder på varebilen.

– Generell bildekor er det vi primært driver med, men utover det har vi daglig dialog med forskjellige forhandlere som trenger innstegsbeskyttelse, steinsprutbeskyttelse, helfoliering av biler og kunderelatert dekor, innleder Bengtson.

Bilens utforming har svært mye å si, og hver modell trenger spesialtilpasninger.
Trond Ivar Bengtson

Spesialtilpasset beskyttelse

For én ting er dekor, en helt annen er beskyttelse. På spørsmål om hva han selv som et minimum gjør ved anskaffelse av en ny varebil, kommer svaret raskt.

– Ekstra beskyttelse på utsatte steinsprutsoner, i tillegg er innstegsbeskyttelse absolutt å anbefale, sier Bengtson.

Områder som typisk er utsatt for steinsprut er gjerne rundt hjulbuer og i frontpartiet. På større varebiler er gjerne lykter, rute og området over frontruta sårbare steder. Men det finnes ikke én fasit her. Bilens utforming har svært mye å si, og hver modell trenger spesialtilpasninger. Eksempelvis anbefaler Bengtson ekstra steinsprutbeskyttelse på panseret på en Vito, og i området over frontruten på en Sprinter.

For å gjøre det enklere for kundene å velge, setter Visuelt sammen spesialpakker for hele porteføljen til Mercedes-Benz.

– Vi skisserer opp et opplegg for hver modell, slik at det blir enkelt å velge en skreddersydd pakke som beskytter bilen best mulig, forklarer Bengtson.

– Da får kundene et fiks ferdig produkt når de triller ut fra Bertel O. Steen. Den ekstra kostnaden kan tas med inn i kjøpesummen eller leasingen, det må være en fordel, legger han til.

Beskyttelse av lakk

Om man har behov for å beskytte lakken mot fysisk slitasje er helfoliering et produkt Bengtson mener er en veldig god investering. Kanskje spesielt for de som leaser bil.

– Da er det en fordel å levere bilen tilbake forholdsvis hel. Det blir lettere å få solgt den videre for de som tar den imot, sier han.

– Vi fjernet folie på en av våre biler nylig, en 2011-modell. Lakken var helt strøken under, eksemplifiserer han.

Tradisjonell helfoliering beskytter ikke mot steinsprut, større riper og bulker, men du får beskyttelse mot kvister og annet som subber borti bilen din. Skal du ha full beskyttelse mot større ytre slitasje og steinsprut må du over på en tykkere folie. Det er mer kostbart, men full beskyttelse kan i gitte tilfeller være en fornuftig investering.

– Vi benytter noe som heter Xpel, et av de ledende merkene, og der har du igjen en garanti på ti år. Den gulner ikke, er enkel å fjerne og er selvreparerende. Den er veldig fin, roser Bengtson.

Vi fjernet folie på en av våre biler nylig, en 2011-modell. Lakken var helt strøken under.
Trond Ivar Bengtson

Eksperter på refleksdekor

Visuelt har vært konsernleverandør av foliering til Bertel O. Steen i 18 år. Flere ganger ukentlig tropper mannskap fra Visuelt opp på Lørenskog.  Her dekoreres alt fra demobiler til kundebiler, med stor ekspertise og faglige kunnskaper på refleksdekor. Én dag i uken er de på Werk Lørenskog og dekorerer utrykningskjøretøy.

Vi har daglig dialog med forskjellige forhandlere som trenger innstegsbeskyttelse, steinsprutbeskyttelse, helfoliering av biler og kunderelatert dekor.
Trond Ivar Bengtson

Disse stedene er utsatt – slik kan du beskytte dem

Disse stedene er utsatt – slik kan du beskytte dem

Visuelt AS er eksperter på foliering av biler. Daglig leder Trond Ivar Bengtson gir deg gode råd om hva du bør tenke på for å beskytte sårbare steder på varebilen.

– Generell bildekor er det vi primært driver med, men utover det har vi daglig dialog med forskjellige forhandlere som trenger innstegsbeskyttelse, steinsprutbeskyttelse, helfoliering av biler og kunderelatert dekor, innleder Bengtson.

Bilens utforming har svært mye å si, og hver modell trenger spesialtilpasninger.
Trond Ivar Bengtson

Spesialtilpasset beskyttelse

For én ting er dekor, en helt annen er beskyttelse. På spørsmål om hva han selv som et minimum gjør ved anskaffelse av en ny varebil, kommer svaret raskt.

– Ekstra beskyttelse på utsatte steinsprutsoner, i tillegg er innstegsbeskyttelse absolutt å anbefale, sier Bengtson.

Områder som typisk er utsatt for steinsprut er gjerne rundt hjulbuer og i frontpartiet. På større varebiler er gjerne lykter, rute og området over frontruta sårbare steder. Men det finnes ikke én fasit her. Bilens utforming har svært mye å si, og hver modell trenger spesialtilpasninger. Eksempelvis anbefaler Bengtson ekstra steinsprutbeskyttelse på panseret på en Vito, og i området over frontruten på en Sprinter.

For å gjøre det enklere for kundene å velge, setter Visuelt sammen spesialpakker for hele porteføljen til Mercedes-Benz.

– Vi skisserer opp et opplegg for hver modell, slik at det blir enkelt å velge en skreddersydd pakke som beskytter bilen best mulig, forklarer Bengtson.

– Da får kundene et fiks ferdig produkt når de triller ut fra Bertel O. Steen. Den ekstra kostnaden kan tas med inn i kjøpesummen eller leasingen, det må være en fordel, legger han til.

Beskyttelse av lakk

Om man har behov for å beskytte lakken mot fysisk slitasje er helfoliering et produkt Bengtson mener er en veldig god investering. Kanskje spesielt for de som leaser bil.

– Da er det en fordel å levere bilen tilbake forholdsvis hel. Det blir lettere å få solgt den videre for de som tar den imot, sier han.

– Vi fjernet folie på en av våre biler nylig, en 2011-modell. Lakken var helt strøken under, eksemplifiserer han.

Tradisjonell helfoliering beskytter ikke mot steinsprut, større riper og bulker, men du får beskyttelse mot kvister og annet som subber borti bilen din. Skal du ha full beskyttelse mot større ytre slitasje og steinsprut må du over på en tykkere folie. Det er mer kostbart, men full beskyttelse kan i gitte tilfeller være en fornuftig investering.

– Vi benytter noe som heter Xpel, et av de ledende merkene, og der har du igjen en garanti på ti år. Den gulner ikke, er enkel å fjerne og er selvreparerende. Den er veldig fin, roser Bengtson.

Vi fjernet folie på en av våre biler nylig, en 2011-modell. Lakken var helt strøken under.
Trond Ivar Bengtson

Eksperter på refleksdekor

Visuelt har vært konsernleverandør av foliering til Bertel O. Steen i 18 år. Flere ganger ukentlig tropper mannskap fra Visuelt opp på Lørenskog.  Her dekoreres alt fra demobiler til kundebiler, med stor ekspertise og faglige kunnskaper på refleksdekor. Én dag i uken er de på Werk Lørenskog og dekorerer utrykningskjøretøy.

Vi har daglig dialog med forskjellige forhandlere som trenger innstegsbeskyttelse, steinsprutbeskyttelse, helfoliering av biler og kunderelatert dekor.
Trond Ivar Bengtson

Disse stedene er utsatt – slik kan du beskytte dem

Disse stedene er utsatt – slik kan du beskytte dem

Visuelt AS er eksperter på foliering av biler. Daglig leder Trond Ivar Bengtson gir deg gode råd om hva du bør tenke på for å beskytte sårbare steder på varebilen.

– Generell bildekor er det vi primært driver med, men utover det har vi daglig dialog med forskjellige forhandlere som trenger innstegsbeskyttelse, steinsprutbeskyttelse, helfoliering av biler og kunderelatert dekor, innleder Bengtson.

Spesialtilpasset beskyttelse

For én ting er dekor, en helt annen er beskyttelse. På spørsmål om hva han selv som et minimum gjør ved anskaffelse av en ny varebil, kommer svaret raskt.

– Ekstra beskyttelse på utsatte steinsprutsoner, i tillegg er innstegsbeskyttelse absolutt å anbefale, sier Bengtson.

Områder som typisk er utsatt for steinsprut er gjerne rundt hjulbuer og i frontpartiet. På større varebiler er gjerne lykter, rute og området over frontruta sårbare steder. Men det finnes ikke én fasit her. Bilens utforming har svært mye å si, og hver modell trenger spesialtilpasninger. Eksempelvis anbefaler Bengtson ekstra steinsprutbeskyttelse på panseret på en Vito, og i området over frontruten på en Sprinter.

For å gjøre det enklere for kundene å velge, setter Visuelt sammen spesialpakker for hele porteføljen til Mercedes-Benz.

– Vi skisserer opp et opplegg for hver modell, slik at det blir enkelt å velge en skreddersydd pakke som beskytter bilen best mulig, forklarer Bengtson.

– Da får kundene et fiks ferdig produkt når de triller ut fra Bertel O. Steen. Den ekstra kostnaden kan tas med inn i kjøpesummen eller leasingen, det må være en fordel, legger han til.

Beskyttelse av lakk

Om man har behov for å beskytte lakken mot fysisk slitasje er helfoliering et produkt Bengtson mener er en veldig god investering. Kanskje spesielt for de som leaser bil.

– Da er det en fordel å levere bilen tilbake forholdsvis hel. Det blir lettere å få solgt den videre for de som tar den imot, sier han.

– Vi fjernet folie på en av våre biler nylig, en 2011-modell. Lakken var helt strøken under, eksemplifiserer han.

Tradisjonell helfoliering beskytter ikke mot steinsprut, større riper og bulker, men du får beskyttelse mot kvister og annet som subber borti bilen din. Skal du ha full beskyttelse mot større ytre slitasje og steinsprut må du over på en tykkere folie. Det er mer kostbart, men full beskyttelse kan i gitte tilfeller være en fornuftig investering.

– Vi benytter noe som heter Xpel, et av de ledende merkene, og der har du igjen en garanti på ti år. Den gulner ikke, er enkel å fjerne og er selvreparerende. Den er veldig fin, roser Bengtson.

Eksperter på refleksdekor

Visuelt har vært konsernleverandør av foliering til Bertel O. Steen i 18 år. Flere ganger ukentlig tropper mannskap fra Visuelt opp på Lørenskog.  Her dekoreres alt fra demobiler til kundebiler, med stor ekspertise og faglige kunnskaper på refleksdekor. Én dag i uken er de på Werk Lørenskog og dekorerer utrykningskjøretøy.

Disse stedene er utsatt – slik kan du beskytte dem

Disse stedene er utsatt – slik kan du beskytte dem

Visuelt AS er eksperter på foliering av biler. Daglig leder Trond Ivar Bengtson gir deg gode råd om hva du bør tenke på for å beskytte sårbare steder på varebilen.

– Generell bildekor er det vi primært driver med, men utover det har vi daglig dialog med forskjellige forhandlere som trenger innstegsbeskyttelse, steinsprutbeskyttelse, helfoliering av biler og kunderelatert dekor, innleder Bengtson.

Bilens utforming har svært mye å si, og hver modell trenger spesialtilpasninger.
Trond Ivar Bengtson

Spesialtilpasset beskyttelse

For én ting er dekor, en helt annen er beskyttelse. På spørsmål om hva han selv som et minimum gjør ved anskaffelse av en ny varebil, kommer svaret raskt.

– Ekstra beskyttelse på utsatte steinsprutsoner, i tillegg er innstegsbeskyttelse absolutt å anbefale, sier Bengtson.

Områder som typisk er utsatt for steinsprut er gjerne rundt hjulbuer og i frontpartiet. På større varebiler er gjerne lykter, rute og området over frontruta sårbare steder. Men det finnes ikke én fasit her. Bilens utforming har svært mye å si, og hver modell trenger spesialtilpasninger. Eksempelvis anbefaler Bengtson ekstra steinsprutbeskyttelse på panseret på en Vito, og i området over frontruten på en Sprinter.

For å gjøre det enklere for kundene å velge, setter Visuelt sammen spesialpakker for hele porteføljen til Mercedes-Benz.

– Vi skisserer opp et opplegg for hver modell, slik at det blir enkelt å velge en skreddersydd pakke som beskytter bilen best mulig, forklarer Bengtson.

– Da får kundene et fiks ferdig produkt når de triller ut fra Bertel O. Steen. Den ekstra kostnaden kan tas med inn i kjøpesummen eller leasingen, det må være en fordel, legger han til.

Beskyttelse av lakk

Om man har behov for å beskytte lakken mot fysisk slitasje er helfoliering et produkt Bengtson mener er en veldig god investering. Kanskje spesielt for de som leaser bil.

– Da er det en fordel å levere bilen tilbake forholdsvis hel. Det blir lettere å få solgt den videre for de som tar den imot, sier han.

– Vi fjernet folie på en av våre biler nylig, en 2011-modell. Lakken var helt strøken under, eksemplifiserer han.

Tradisjonell helfoliering beskytter ikke mot steinsprut, større riper og bulker, men du får beskyttelse mot kvister og annet som subber borti bilen din. Skal du ha full beskyttelse mot større ytre slitasje og steinsprut må du over på en tykkere folie. Det er mer kostbart, men full beskyttelse kan i gitte tilfeller være en fornuftig investering.

– Vi benytter noe som heter Xpel, et av de ledende merkene, og der har du igjen en garanti på ti år. Den gulner ikke, er enkel å fjerne og er selvreparerende. Den er veldig fin, roser Bengtson.

Vi fjernet folie på en av våre biler nylig, en 2011-modell. Lakken var helt strøken under.
Trond Ivar Bengtson

Eksperter på refleksdekor

Visuelt har vært konsernleverandør av foliering til Bertel O. Steen i 18 år. Flere ganger ukentlig tropper mannskap fra Visuelt opp på Lørenskog.  Her dekoreres alt fra demobiler til kundebiler, med stor ekspertise og faglige kunnskaper på refleksdekor. Én dag i uken er de på Werk Lørenskog og dekorerer utrykningskjøretøy.

Vi har daglig dialog med forskjellige forhandlere som trenger innstegsbeskyttelse, steinsprutbeskyttelse, helfoliering av biler og kunderelatert dekor.
Trond Ivar Bengtson

Modeller